skyofsims

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Cornelia och klara sims blogg - 7 oktober 2013 20:22

Hej allihopa Cornelia här jag ville bara uppmärksamma om att det kommer komma en ny header eller jag komma en header då designen på bloggen nu är förfärlig. ikväll ska jag försöka slänga ihop något lätt och enkelt som bara kommer vara en tillfällig så ni och vi slipper se den nuvarande, den kommer hur som helst upp idag eller imorgon :)

kram på er, här får ni lite bilder från mitt spelande på familjerna blacks och white.

                Mera fakta om familjerna kommer sen

//Cornelia

Av Cornelia och klara sims blogg - 7 oktober 2013 16:34

Just nu spelar jag på familjen Viva la Crous, PCG legay/Utmaning.

Jonna flyttade in med Chuck och dem blev så kära och skaffade barn Elias, Purple child(arwingen) som fick lila hår och röda ögon. Sist lilla Mary-Gold. Purple måste flytta till internat för att överleva(inte så långt efter det håller Elias på att brinna upp)Vilken tur han hade.

(Just nu kan jag inte ladda upp, bilden kommer snart!)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om på bloggen?
 Vårat spel
 Fusk & tips
 Historier
 downloads
 hus/rum
 Simmar
 recentioner om spel
 annat(kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards