skyofsims

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

Gammal familj

Av Cornelia och klara sims blogg - 28 oktober 2013 20:43

Som sagt: Ju äldre familj desto bättre familj?

Jag älskar att spela på gamla familjer förut hade jag(Klara) över 50 familjer.

Nu har jag 14, nio på den ena fem på den andra. Jag har nämligen två användare så om det blir krångel har jag en back up.

Men det är lite synd att jag inte har många gamla bilder.

 

Just denna familj har jag kvar Emilia är ju gravid nu så. Det är bara att vänta på ett inlägg.




 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Cornelia och klara sims blogg - 28 oktober 2013 20:37

Jag Klara älskar Alesso hår, för det är inte som vissa sidor där man laddar ner som modar. Man bara klickar på download(ladda ner) det kommer upp ett fönster man klickar på öppna. Sen laddar det! du hittar håret här ...

Av Cornelia och klara sims blogg - 24 oktober 2013 19:08


Hej corenlia här, jag vet ad jag sa om huset men det är inte färdigt. Jag orkade inte börja bygga om huset då jag tycker det duger så istället fick hon världens trådgård och pool, palmer och grill typ en vanlig svensson trädgård kanske lite lyxigare ...

Av Cornelia och klara sims blogg - 22 oktober 2013 18:32

Hej cornelia här, har tyvärr inte boggat på länge då jag satsat mycket på spelandet och det har som heltenkelt aldrig blivigt av. men nu så. Ikväll ska jag börja med att bygga et helt nytt hus åt familjen Stones så det kommer komma ett inlägg om de...

Av Cornelia och klara sims blogg - 22 oktober 2013 13:40

    Purple child har tagit över föräldrahemmet och det verkar som mamma vill att han ska träffa någon.     Norma Isvik var Purple´s skyskons barnvakt(den bäsa jag haft). hon kom och vädjade till Purples pappa om hans hand, hon vart så gl...

Av Cornelia och klara sims blogg - 17 oktober 2013 21:21

Hej allihopa vet inte riktigt om '' tuffingarna'' kommer vara en story, men kommer absolut komma inlägg om dom då och då :)   //cornelia   -- -Haha, jag kommer vinna mot dig. log nichole -Inte en chans , sa danni och slog nichole lite hår...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om på bloggen?
 Vårat spel
 Fusk & tips
 Historier
 downloads
 hus/rum
 Simmar
 recentioner om spel
 annat(kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards